Thursday, April 8, 2010

KELUAR DARI PERTAPAAN...

Hallooooo...

adoi..lamanye cuti..lama sgt2 sampai 77 hari nye maternity leave saya...dh la kt umah streamyx line x ok...amik ko..duduk la umah ngan Fb xleh online ..blog pn xleh update...so saya nk update lah..citer baby baru saya ni...banyak benda nk citer tp nti2 la...mood baru mari...masuk keja 1st april tp kena wat tender, br settle..next week try..blog kenkawan pn x sempat pusing abis..
2nd Baby pn girl jgk..alhamdulillah sihat sempurna..tak kisah la girl pn...adelia nk kuar awl gak mcm kakak dia..patut due 2hb Feb ..dia nk kuar 13 januari..

Nur Adelia Fatin Ahmad Fahmy
D.O.B : 13 Jan 2010
P.O.B : Naluri Medical Centre, Wangsa Maju
Weight: 3 kg
Time : 3.31 pm
ni 1st day..
2nd day..
1st touch from kak cha
ni adelia dh 1 mth

ni dh 2 bln 1/2 time b'day alisa last week..

Intro je la dulu...time nk syok citer ni ade je benda nk kena settle...daaa

4 comments:

  1. welkam back!!! nak gambar lainnnnn heheheh

    ReplyDelete
  2. alahai...comel nyer....meh auntie atie nak dukung...ek..ah..ek..ah

    ReplyDelete
  3. ejea lamanya tak dengar berita..ada baby baru rupanya..so cute adelia,kakak pun dah besar seronok lah dia dapat gang girl boleh main.Syoknya cuti 77 hari ejea:) baby baru comel betul lah merah2 puteh:)

    ReplyDelete
  4. alahai....aku tgk pic ni ejea serta merta aku tingat mia n mija mase baby2 tau...serius wei, aku rindu bau baby......kalo boleh skrang jugak nak pregnant....hihihihi.....

    cha pun baik jek....mmg leh jadi kak long yg penyayang nieh...lepas ni ade la geng main masak2....main makeup2 ....ko pun siap sedia laa beli aksesori gegirl heheeheh

    ReplyDelete